Merve1192 Merhaba arkadaşlar 38. Haftadayim. Şimdiye kadar hiç ödem vs olmadı ama dünden beri ellerimde ödem hissediyorum kapatamiyorum ellerimi zorlanıyorum ne yapsam iyi gelir
Zeynep1122 Merve1192 nerdeyse 40.haftaya geldim hiç odemim şişliğim olmadı ben de kesinlikle çok su içmeye bağlıyorum ihmal etmeyin su içmeyi
Merve1192 Zeynep1122 düzenli su içmeyi hiç beceremiyorum ya şimdiye kadar yoktu ama bir gündür olmaya başladı çok olacak diye korkuyorum. Tavsiye için teşekkür ederim dikkat edeyim su içmeye💖