bukabu Kızlar selam 22 haftalık olduk 2 gündür karnımın sağ üst yüzeyinde bıcak gibi gerilme sancısı var aynı noktaya saplanıyor geciyor ama yine aynı yere bıçak giriyor oyuyor gibi oluyor sizde de oldu mu ?
Busra34ybg bukabu bendede oluyor canım sanki yara var ve bebek o yaranın üzerine vuruyor gibi yerimden zıplıyorum 3 gün önce kontrolüm vardı hersey yolunda dedi doktor sanırm normal şeyler bende ilk gebelik olduğu için ister istemez stres yapıyorum en ufak Ağrı’da
Cancana_ ben 17 haftadayım benim de oluyor kordon mu acaba dedim orada olmaz ki ama bende anlayamadim
Busra34ybg bukabu evet canım korkma çok şiddetli dayanılmaz bi ağrın ve kanama olmadığı sürece korkma strese sokma kendini de bebeğinide ☺️