Kızlar merhaba, ben 37+3 haftalığım. Bugün ikindi vaktinden sonra bi ağrı girdi belime kendimi çok yordum sandım ve dinlenmeye verdim kendimi. Ama şu an şu saate kadar hala çok ağrıyor belim ve ara ara kasıklara da iniyor ağrım. Sizce doğum başlangıcı mı bu? Aynı durumu yaşayan var mı ?