tgce_brs 2148 bizimde daha 15 günümüz vardı bu akşam yatış yaptık yarın sezeryan olucam kısmetse 37+0 bizim. Bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba erken gibi geliyo şuan çok üzülüyorum 😔
Cansucasalin Cok şaşırdım halbu ki bugun bu kasılmalar hakkında konusuyorduk🥰🥰 hayırlı olsun inşAllah kaç kg doğdu nasılsınız durum nasıl ?
2148 Cansucasalin evet bende çok şaşkınım dün kontrolüm vardı sancı vs yoktu,ama bugün gün boyu içimde dogacam hissi vardı 3300 doğdu kızım
eddaaa 2148 Cok güzel bi hafta erken sayılmazki hiç bişey olmaz keşke bende o haftalra girebilsem 34 haftDa dogurmuştum bebeşim küveze girmedi hic 2700 dogdu. Haftan tamamlanmış hiç takma