Semanuroguzalp DenizGzm DenizGzm bende 33+2 belim dehşet ağrıyor ne uzanınca geçiyor ne kalkınca sizi çok iyi anlıyorum doktorumuz bize bunun için bir hap yazmıştı ama artık hiç etki etmiyor çok berbat ağrıyor
Hanz DenizGzm ya doğum olsa nişan geliyormuş ve hani o sanciyi anlıyormuşsun dogum olduğunu bugun gecmezse doktorunu ara hemen derim