Hanımlar 26 haftalık gebeyim kanamam var 2 gün önce bu yüzden acile gittim fakat idrar yolum temiz çıktı nts ye soktu birşey çıkmadı ilaçta vermedi kontrole gelmeye devam et dedi başına gelen var mı sizce neden kanamam oluyor olabilir şuan yine geliyor sildikce