Saida ben ağustos ayında ınternational Acıbadem de Doğum yaptım. Sadece bana covid testi yaptılar. Refakatçi olarak bir kişiye izin verdiler. Eşim kaldı. Doğum olunca Anneler, babalar sırayla gelip beş dk görüp gittiler. Zaten onlar haricinde de kimse hastaneye gelmek istemezdi:)