Benimde 34 ten bu yana hafif hafif geliyor normalmiş sıkma oynama yapma dediler ped koyabilirsin yara gibi olmaya baslarsada krem sürebilirsin daha önceden gelmeye baslayanlar oldugu ıcın doğum habercisi oldugunu düsünmüyorum sağlıklı dogumlar ınsallah