Baharsahra Kızlar meraba 32 haftalık gebeyim ve vücudumda kaşıntı var geçmek bilmiyor doktor tahlil yapınca kan değerlerin çok düşük kasintin o yüzden oluyor dedi kan ilacı kullanıyorum ama hala geçmedi benimle aynı dertten muzdarip olan var mı 🥺