gulayoz Ben hamileyken kronik boğaz ağrım oldugundan ımumax kullandım doktorum önermişti bir sakıncası yokmuş sende al kullan
denizguney kronik farenjitim var benimde hamileyken kullandım ımumax doktorum sıkıntı olmaz dedi olmadıda cidden cocugum doru onada kullanıyorum çocuklar icin olanları
Aysun1983 Busra15_09 Sena34 dryaakhrmn kızlar 1 tatlı kaşığı tereyağını tavada eritin eridikten sonra 1 tatlı kaşığı pekmez koyun 2,3 kere karıştırıp ocağın altını kapatın hafif ılıdıktan sonra yiyin günde 3 defa yapıp tüketebilirsiniz