Dünde post açmıştım 5 dakikada bir gelen 1 dk süren belim ve kasıklarımda ağrı vardı 40+3 üm dayanamayıp hastaneye gittim nst de sancım 1i gösterdi en fazla 17 felan ama benim belim felan kırılıyor sanki ne açılmam var ne bebek kanala inmiş alttan sanki bıçak saplıyorlar evde hopluyorum resmen bağırıyorum doktor yalancı sancı olduğunu söyledi ama ben duramıyorum bu nasıl geçer lütfen yardım edin