Herkeze merhaba güzel anneler size bir sorum olucak ben 20+5 haftalık hamileyim sadece sag bacagım kalıcamdan topuguma kadar inen arka ve diş yan tarafında sanki pıcakla etim derince kesilmiş gibi bir acı var anlatamam hemen hemen 10 gundur boyle sizde de oldumu cok merak ediyorm doktora gidicem artık topalıyorum bildigin iz basamıyorum ustune cok acı veriyor yaşıyanınız varmı