Prmdk kamuda diş hekimiyim ben de, geçen ay filyasyondaydım 16 saat 18 saat gece 2 kere kadar ev ev dolaştık. Hamile oldugumu öğrenince tedirgin oldum son nöbete zar zor 1 günlük rapor alabildim. Zaten sonrasında da düşükle sonuçlandı. Bebek istiyorum ama korkuyorum ne rapor ne izin hiç bi hakkımız yok