ExpatMom Prima Pure bebek bezi kullananlar var mı? 1 numaradan mı başlamalıyım? Bazı bezlerin 1 numarası çok küçük oluyor diyorlar o yüzden sormak istedim.
L183 ExpatMom 1 paket 1 numara alın bence bebeğin kilosuna göre daha sonra ilk zamanlar stok yapmak bana saçma geliyor kilolu veya zayıflık durumuna göre alırsınız
ExpatMom L183 Stok yapmayı düşünmüyorum sadece bedeni normal mi onu meral ettim. Mesela sleepy nin 1 numarası için resmen prematüre bebekler için diyorlar, çok küçükmüş. 1 pakette alsam ziyan etmek istemiyorum.
L183 ExpatMom ilk Çocugun 3800 gr doğdu prima premium 1 numara bezden 1 paket kullandık daha sonra 2 numara aldık