Gdrleyla öncelikle başınız sağolsun, yaşadıklarınızı çok iyi anlıyorum ve paylaşıyorum. Benzer şeyler yaşamışız sizinle. Ben de doğuda yaşıyordum, ağustos ayında memleketimize izne geldiğimizde 16 haftalık düşük yaptım, benim de bebeğim sağlıklıydı 2 gün öncesinde doktor muaynemiz vardı ve her şey çok iyiydi. Benim 10.-11.haftadan itibaren bel ağrım vardı, 15.haftada kramplarım başlamıştı, meğer bende idrar yolu enfeksiyonu varmış ve doğudaki doktorlar idrar tahlili yapmadıkları için farkedilmemiş, zaten gebelikte bir çok enfeksiyon da belirti vermiyormuş, benim de belirtilerim yoktu. Benim önce suyum gelmiş, suyum geldiğinde bebeğimin kalp atışı vardı o yüzden sorunun bebekte değil bende olduğu düşünüldü, düşüğün sebebi enfeksiyon denilip geçildi. Biz geçen ay memleketimize tayin olduk, burada üniversitede bir hocaya gidiyoruz, düşük ileri haftada olduğu için doktor şüpheli buldu ve bir sürü test yaptırdı. Her ihtimale karşı bir sonraki gebeliğimde problem yaşamamak adına pıhtılaşma ve karyotip analizi istedi. Sonuçlar çıkınca bir problem olmadığını söyledi. Benim size tavsiyem sizinle gerçekten ilgilenecek iyi bir doktor bulun. Şimdi kaybınız daha çok yeni olduğu için aklınız duygularınız allak bullak durumdadır. Alttan muayene edilmek korkulacak bir şey değil, en azından doktor bir probleminiz yok toparlanmışsınız deyince rahatlıyorsunuz, bu kadar gerilmeye korkmaya gerek olmadığını anlıyorsunuz zaten. Acınız azalmıyor ama inanın o acıyla yaşamayı öğreniyorsunuz. rahim filmi bildiğim kadarıyla genelde uzun süre bebek sahibi olamayanlar için çekiliyor, tüplerde kapanma, rahimde yapışıklık varsa rahim perdeli / kalp şeklindeyse bunlar anlaşılıyor. Bebeğinize otopsi yapıldı mı acaba kromozom anomalisi falan olma ihtimali var mı? Sormak istediğiniz bir şey varsa bildiğim yaşadığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.