nazliakdag35 canım ben adet olacağım gün silik çizgiyi gördüm,ertesi gün testi aldığım eczaneye gittim dedim böyle böyle başka marka testiniz var mı, erken gebelik testi verdi eğer adet günün geçtiyse bu %99 doğru sonuç verir dedi çünkü 6 gün öncesine kadar tespit edebiliyormuş, neyse onu da yaptım moralim bozuldu çünkü diğer testte gördüğüm çizgiyi bunda göremedim 😔 içime kurt düştü ertesi günü kan verdim sonuç yarın çıkar dediler eve dönerken başka eczaneden ucuz bi test daha aldım 😂 onda da ikinci çizgiyi gördüm test sonucum da açıklandı 83 idi 4+3te. Yani baya yazdım ama işin aslı kişiden kişiye göre değişiyor o erken gebelik testlerinin sonucu, o teste de boşuna o kadar para verme son 6 gün kala direkt git kan ver bekleyebilirsen bekle tabi 😅 biliyorum beklemek çok zor. Rabbim gönlüne göre versin İnşallah 🤲🏼