Nazo07 KMerveK aynı durum bendede var kalsiyum eksikliğinden kırılmış dişim başımın sağ tarafı morarmış gibi ağrı değil resmen acı hissediyorum 4 hafta kaldı benimde dayanması çok zor
KMerveK Nazo07 daha 4 ay var nasi dayanılır bilmiyorum ama tedavininde riskleri vs var diyolar yaptırmakta istemiyorum çocuğa bisey olmasın diye napacagimi şaşırdım
Sebis3232 KMerveK ben hem kanal hem dolgu yaptırdım doktorum onayladı dis hekimi ne dedi biliyo musun bu stres bebege daha çok zarar veriyo lokal anestezinin bebege hiçbi zararı yok dedi kendini kasmaman yeterli o esnada ki ben 45 dk da zorlu bi kanalı ve dolguyu atlattım
Sebis3232 Merve6521 hayır sadece ilk igneyi hissettim o da hiç bisi yani sadece agzimi en arkadaki dişim olduğu için açmak zorladı boğazım kurudu onun dışında doktorunun eli de önemli ben çok memnun.kaldim
Merve6521 Sebis3232 geçmiş olsun canım bana da anestezisiz dayan dedi dolgu için dayandım ama dolgu kurtarmadı kanal da gerekiyor şimdi ama doğuma kadar dayanayım dedim de inşallah dayanabilirim 😊
Sebis3232 Merve6521 sacmalamasin disin olduğu yeri uyusturcak bebege zararı yok ki neden acı çektirecek sana başka doktora git canım dayanamazsin
MihricanA KMerveK Parol iciyorum dayanamiyorum bende. Karanfil yagı da iyi oluyor bikac saat uyusturuyor sadece ama
eddaaa KMerveK diş doktoruna görünün, ben hamileligimin başında 20 lik dişten cok cektim sonunda gittim cektirdim, enfeksiyon oluşmasın dikkat edin iyi birşey degil erken dogumlara neden oluyor. Önlem amaclı mutlaka diş doktoruna giymelisn
CnsuSert KMerveK Canım çok geçmiş olsun bende çektim bana sadece dişinol iyi gelmişti. İstersen bi dene ama dişine değil diş etine uygula. Yutkunma isteğin geldiğinde tükür yutma sakın. İnşallah iyi gelir 🤲🏻🤲🏻