bb1509 Szsz ben 20.haftama geldim hala ağrım olur sık sık.o haftalarda yani ilk haftalarda ağlardım sağımın ağrısından.doktorum hep normal dedi.çok şükür iyiyiz zamanla azalır canım yine de dr unla paylaş ama
Havva- Sağ tarafı bilmem ama benim sol kasığım ağrıyor hep genelde bir çok hamilenin sol tarafı ağrıyor senin neden sağ acaba