Bizim için 27 28ler biraz sıkıntılı geçti sürekli evde izole olmama rağmen covid atlattık eşim askeri personel
Grip gibi atlattık ikimizde şükür ben de tat ve koku kaybı ve hafif halsizlik dışında bir sıkıntı olmadı
Şükür ki şimdi iyiyiz kızımla hafif koku kaybım kaldı sadece çok korktum ama sağlıkla 29.haftayq kadar geldik şükür hepimiz sağ salim kavuşalım evlatlarımıza :)