Kızlar ben almanyadayım burda direk doktor aranmaz, kliniği aradım 4. Hamileliğin olduğu in olabilir dediler, saba nts randevum var zaten gece sancı gelirse ambulans ariycam. Bu arada 4 çocuğum ama hiçbirinde bu yaşadıklarımı yaşamadım ilk ikisi doğmadı suni ile doğdular ,3. Erken doğdu pat diye su geldi bu 40+3 ve ilkdefa sunimiz normal doğum yolu bekliyorum. Bana dua edin