Merhaba güzel anneler 🌸
Allah nasip ederse ocak başı veya ortası gibi doğumum olcak. Bebek arabasını yazın almayı düşünüyorum. Şimdilik sadece puset almayı planlıyoruz hastane çıkışında ve arabada kullanmak için. Uygun fiyatlı alıp memnun kaldığınız puset varmıdır önerebileceğiniz ?