Yavrusununannesi___ Kızlar 26 . Haftadayım saçımı boyatmalı mıyım sizce beyazlarım çok çıktı aşırı kötü duruyor
Sibelezgi Yavrusununannesi___ benimde cikti amaa ben boyamam cunku dip boyasini onermiyorlar malum beyaz diplerde .sadece uclara yapilan boyalari oneriolar .ben risk almaya korkuyorum zaten tesetturluyum bebegim daha onemli
Esra-dmr Yavrusununannesi___ canım dip rengine yakın sprey boyalar var arada bir onunla idare et bence . Dip boyası sakıncalı görülüyor genelde
Mutlubirannee Yavrusununannesi___ Canım doktoruma söylediğimde bana saçların bebeğinden önemliyse boyat dedi. Haklıı
Aysenfal Yavrusununannesi___ ben 15. Haftamda boyattım. Doktorum organik boyayla boyayabilirsin dedi. Kendimi daha iyi hissediyorum. Organik boyanın normal boyayla alakası yok içeriği epey temiz ve kokusu dahi yok.