Kedianasi yasmin51 hamileliğimin başında o kadar çok bulantılarım ve kusmam olurdu ki kan attığında oldu çok korkardım 🥺🥺
Berfin2121 yasmin51 canım ben öyleydim doktora gitim çok kusmaktan bogazın tahriş olmuş dedi sonra yengem hemşire dedi erkeklerde çok gazmı salgılanıyor ne ondan öyle olmuş dedi
yasmin51 Berfin2121 tek bende olmuyormuş ,içim rahatladı hamileliğim çok güzel çok heyecanlı geçiyor , kusmalar bitince daha iyi olacak , benim gibi olan annenlere rabbim yardım etsin
Ulkucolak 19+2 mide bulantilarim geçmişti şimdi yine başladı bende kusarken cok zorlanıyorum boğazım acıyor ve kan geliyor zorlamaktadır diye düşündüm hamilelikten önce de aynı olurdu çünkü