Öncelikle herkese merhaba burda hamileliği öğrendiğm ilk günden beri varım ama çok sık sohbetlere katılmazdm
Gelelim doğum hikayeme 30 kasım sabah 4 gibi nişanım gelmişti ardından sancılarım geldi çok sık olmasada arada sancılanıyordum bugün gelicek galiba dedim ama o 1 aralıkta gelmek istedi zaten doğmasına daha 16 gün var diye biliyorduk neyse 1 aralık sabah 7.30 gbi suyum geldi ardından nişan geldi tekrardan sancılarım vardı zaten gittikçe sıklaştı ama canımı yakmıyordu bi kızım dha var 2 yaşında onu hazırla filan derken saat 1 gibi geldik hastaneye 3 cm açılmam vardı snra doğumhaneye aldılar saat 15.00 gbi gerçek sancılarım başladı doğum hızlansın die suni sancı taktılar 17.30 da doğum yaptım gerçekten ikinciler kısa sürüyor şimdi ayağımda sallıyorum hanımefendiyi kendisi dünyaya erken gelmek istedi işde benim doğum hikayemde bu karışık olmuş olabilir kusura bakmayın 😊
37+5 de 3700 kilo doğdu boyunu henüz bende bilmiyorum rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin sormak istediğiniz birşey varsa seve seve cevaplarım şimdi ikinci kez happy kıds e geçme vakti 🥰