Ben gebeliği görene kadar kullanmıştım. Elimde biraz kalmıştı doktora sordum devam edeyim mi diye. Doktorda kullan ziyan olmasın demişti o da folikasit sonuçta dedi. Elimdekileri bitirince doktor vinalac verdi onla devam ediyorum şu an. Yine de doktorunuza da danışın o ne derse odur.