Merveerrz kimsenin sizinle zitlasmak gibi bir derdi olamaz tanimayiz etmeyiz. Istediginiz yorumu da yapmakta ozgursunuz saygi duyarim. Sadece ben de sizin yorumunuzla ilgili yorum yapma hakkimi kullanmak istiyorum. Kotu niyetle soylemediginizi anliyorum ama acaba bu kadar insan soyluyorsa yaptiginiz yorumda karsi taraftaki anneyi uzecek biseyler olabilir mi bi tekrar dusunseniz? Yani bu kadar kisi soylese ben bi doner kendime bakarim cidden agir bir yorum mu yapmisim diye. Bence anne adayini üzecek bir yorum olmus, bu benim fikrim katilmayabilirsiniz.
Sevgili anne adayi, sana gelince. Ben Doga ismini cok sevdigim icin oyumu ondan yana kullandim. Insallah hayirli saglikli bir evlat olsun gule gule buyutun