Remgrsy Arkdslar 5haftalıkken düşük tehlıkem oldu kanamam. 9 haftalıgım sımdı daha dusuk tehlıkem olmaz dımı ???
SeNeM Remgrsy olmaz diye çokta rahat olma bence.. ben 1.5 aylıkken kanama geçirmiştm uzun bi süre hep dinlendim. Herzaman dikkatli ol.. umarım bidaha yaşanmaz.
BurcuDemirGmtekin Onu ancak ultrason gorebilir sen anlayamazsinki, kanama illa asagidan gelince olmuyo benim mesela suan icerde buyuk kanamam var ama asagidan gelmiyo 11.haftamdayim. Kendini salma derim