Haftada bir nstye giriyorum hiç sancı yok 37+3 haftalığız açılmada yok, rahim ağızı uzunluğu 3,9 cm yani oldukça uzun. Benim doğumum 1 hafta sonra sezaryen olacak, bende sancım olmamasına güvenerek hala dışarılarda geziniyorum. Doğum sancısı öyle birden bire gelmez dimi nstde çıkardı öyle olsa dimi???