Aysel34 benim 27 haftaya kadar normaldi değerlerim. 27de yükselmişti ilaca başladık. Korkulacak bir şey değil bu canım, fark edilmezse endişe etmelisin. Maşallah bak başında fark edilmiş. İlaçlarını düzenli kullandığın sürece hiçbir sıkıntı olmaz, yüreğini ferah tut 🥰