@Yldz3 nst de düzenli olarak 40 larda sancı çıkıyordu ben sadece sertleşme olarak hissediyordum erken doğumu tetikleyebilir diye sancıyı durdurmak için serum taktılar yarım saat sonra tekrar nst ye girdim 20-30 arasında gidip geliyordu sancı kasılmalar artarsa beklemeden gel dediler yatış vericekler artarsa