babyceylan Mide yanması için alınan gaviscon şurubun tüketimi nasıl olacak eczaneye sormayı unuttum. Kullanan bilen var mı acaba?
Sibelezgi babyceylan 2 dk once ictim malesef gece yataga girince basliyor yanmam.doktor mide yanman olunca ic demisti bi saati yok onun hrzsman degil rahatsiz olunca iciyosun
Ay11 babyceylan ıstedıgın zaman ıcebılırsın canım yan etkısı yok denecek kadar zararsız bır ılac ayrıca süt iç hergun duzenlı olarak ıcersen bı sure sonra ıyı gelıyor ve yanman gecıyo ben cok cektım reflu mide yanmasından en etkılısı süt geldı gavıscon anlık gecırıyo
ozgeerbas Gngr_33 mide yanmasına en iyi falımın naneli sakızı çiğne çok iyi geliyor bende çok oluyordu sürekli sakız çiğnedim
ebrarecem Gngr_33 rennie deneyin daha etkili gaviscon fayda etmediğinde bunu veriyor doktorlar danış istersen
Ourmiracle Ben sabah aksam ogle ve gece olmak uzere 4 kez tok karin ike kullaniyodum. Ama bence doktorunuza danisip kullanin. Herkeste farkli kullanilabilir.
Mrn47 Günde en fazla 4 kere olacak şekilde, tok karnına içebilirsiniz . Genelde yemekten sonra mide yanması olduğundan her yemek sonrası bir 1 saat geçince içiyorum ben. Geçmiş olsun