Ilayda08 merhabalar ben diyetisyenim, bu konuyu kafanıza takmayın. Hamilelikte normal yediklerinize ek olarak 300-350 kcal almanız yeterlidir. Ancak yediğiniz şeyler çok önemli tabi ki. Sağlıklı beslendiğiniz ve acıkmadığınız halde sürekli yemediğiniz sürece hiçbir sıkıntı olmaz inşallah. Bunu kafaya takmayın kilo verilir yeter ki sağlık olsun🌼☺️