Aleynakalkar Kızlar merhaba kasıklarımda şiddetli ağrı var ve vajina içi çok acıyor baskı yapıyor bebek ve dayanamayacak gibi oluyorum böyle durumlar normal mi yaşayanlar varmı aranızda
nazargrmn Aleynakalkar ben 37+3 haftamdayım ve bahsettiginiz rahatsızları şu sıralar sıklıkla yaşıyorum kasıklarıma ınanılmaz bir baskı yapıyor ve karnımda kasılmalar artıyor yürüdüğümde dusercesine agrı var ama şükür yine rutın işimi yapabiliyorum pazartesi kontrolum var ve sezeryan dogum planlıyorum ıns Hersey yolunda gider de eşim görevde şuan haftaya burada olacak o gelmeden dogum olmaz ve o yanımda iken doğuma giderim 🙏🏻
Nesse86 Aleynakalkar O agrilar normal baski agri bendede var o gögüs altinda agri diyorsunuz o bende bir aydan fazladir var agri degil aciyor yanik gibi hala atlet havada dolasiyorum ben o göbek genisledigi icin mis cok nadir görülen birsey dedi doktor yag aldim cok aciyinca sürüyorum ve cok temizlik yapmayin cok uzun süre ayakta kalma dedi bana doktor.
Mrn47 Canım aynı sorunlar bende de var, doktor normal olduğunu söyledi ama yine de doktorunuza danışın ve çok ağrıyor oluyorsa acile gidin derim, her ağrının sebebi belki farklı bişey olabilir
Aleynakalkar Mrn47 dayanılmayacak kadar değilde ama acıyor bebek birde göğüs altıma batıyor çok acıyo göğüs altı sizde de oluyor mu
Mrn47 Aleynakalkar evet dönmüştür belki o zaman bende hep göğsümün altında tekmeler hissediyordum dün kontrol de doktor dönmüş dedi ama yanlış dönmüş herhalde böyle normal doğum olmaz dedi kafalar karışık 🤷♀️😅
Aleynakalkar Mrn47 yaaa benimki de ayakları yukarıda 😐 şuan normal görünüyor hadi hayırlısı bakalım inşaAllah
Aleynakalkar Nesse86 ben evi taşıdım taşıma aşamadındaydım 2 gün boyunca çok ayakta kaldım ve yoruldum 😭 Doğuma son bir ay var benimki şuan normal pozisyonunda