Gzmskr Bugün kontrolümüz vardı.2050 kilo doktorum normal dedi ama bana az gibi geldi.Sizin bebisler nasillar
hnrgns Gzmskr 32 de 2200 dedi bana bana da çok gelmişti ama normal dedi 😔 herkesinki en fazla 2000 di o haftada
Gzmskr Seval22 bende böyle birşey bekliyordum bugün 2050 diyince üzüldüm ama doktorum iyi biraz daha iyi olabilirdi ama zayıfda değil dedi.
Astunazmn Gzmskr 31+3 de 1700 du kuzum suan 33 oldum bakalim haftaya kontrol um var merak ediyorum:)) bu aralar bebise yarayisli cok bisey yemedim
Astunazmn Gzmskr vala canimizi sikmayalim sonucta genetik bisey bu kilo ha iyi beslenirsek genetik kilosundan bi tik daha fazla olur sağlıklı olsun minnoslarimizda tabi yinede :) saglikli beslenmemiz laizm
Maimai 33+0 da 2100 dedi. ama ultrason cihazlarında bile değişince farkediyo 200 300gramin lafı olmaz 🙃