Cansugurses Memetzeynep benim de ilk gebeliğimde son 2 ay karnım çıkmıştı şimdi 12 haftalık sanki 5 aylık hamile gibiyim 🤭
Anne18 Memetzeynep evet canım bende öyle 😆 eşimin tşortlerini giyiyorum çıkıyor olsun sağlıklı olsunlarda
Boncukgiller003 [url=https://hizliresim.com/SI3a96][img]https://i.hizliresim.com/SI3a96.png[/img][/url] 11 haftalığım göbeğim erkenden çıktı 😁 🤭 44 kilo ile hamile kaldım şimdi 44.5 im. 20.haftada galiba 9 aylık gibi olcam 🤭 bu arada ilk gebeliğim
UrazyadaMasal Cansugurses ay bende de aynı durum var ilk gebelikte daha zayıftım tabi 5 aydan sonra çıktı şimdi 12. Haftamdayim daha kilolu hamile kaldım göbek önden gidiyor tuhafıma gitmişti ama ikinci gebelikte erken cikiomus
Cansugurses UrazyadaMasal ben zayıflayıp hamile kaldım ama bu sefer ki bebişim kendini erkenden ben burdayım demeyi seçiti sanırım 😊