Bende yarın 28 hafta oluyorum iki gün hiç hissetmedim dün acile gittim nts bağladılar alttan muayene ettiler gayet hareket liler dedi hersey yolunda bazen bole olur dedi ilk defa iki gün hissetmedim Oysaki hergün baya sert tekmeler olurdu ikiz bide benim bende kortu gittim ultrasonda baya hareketliler idi ama ilk defa hissetmedim nedense