Baobap yesim-1 bence olmaz. Çünkü önce hamileler üzerinde test edilmesi gerekir. Ki hiç bir hamilenin böyle bir risk alacağına ihtimal vermiyorum.
ece_2206 yesim-1 valla ben o kadar izole olmama evden çalışmama rağmen covid +çıktım sadece tat koku kaybı vardı şükür hafif atlatıyorum grip gibi Ama yine de içeriğini bilmediğim bir şeyi vücuduma sokmam parol bile içmiyorum ben cesaret edemem
Nasippp Bence de olmaz DİE düşünüyorum keşke diğer insanlara yarasın da bizde daha az risk altında oluruz DİE düşünüyorum sayı azalırsa inş 🤲🏻