Ozlllmb Kızlar devlet yada üniversitesi hastanesinde epidural yapılıyor mu ücretli yada ücretsiz bilginiz varmı acaba ?
Gizemmm94 Valla canım ben Ardahan Gölede ikamet ediyorum eşimin işi gereği ve burası ilçe devlet hastanesi olmasına rağmen epidural yapıyor 4cm olunca açıklık veriyorlarmış üstelik devlet hastanesi olduğu içinde ücretsiz yapılıyor
Ozlllmb Gizemmm94 hadi çok iyiymiş bende ankara hacettepe de özel bölümün de görünüyorum inşallah vardır umudundayim çok rahat doğum oluyormuş bende epidural tercih etmek istiyorum ama bakalım hayırlısı 🤷🏻♀️
Gizemmm94 Ozlllmb evet çevremde epiduralle doğum yapanlar var gerçekten prenses gibi acısız ağrısız doğum yaptıklarını söylüyorlar 😊 inşAllah vardır o hastanedede önceden bir sor bakalım