Deletedmom_5 Birde kasık ağrısı yanında bel boşluğumda ağrıyor ama hep sol tarafımda ağrılarım ara sıra ağrı olur geçer diyodum ama bu geçmedi korkmaya başladım şiddetli sayılmasada ani kramp gibi oluyor. Sizde de böyle oldumu ne yapmalıyım?😔
Baobap Deletedmom_5 evet bende de oluyordu. Bir kaç hafta devam etti. Adet olcam sanıyordum hatta. Endişelenmeyin😊
Aysen41 Deletedmom_5 bende yaşadım canım hala arada ağrıyo ama o zamanki gibi çok değil meraklanma bebeğin yerleşiyodur ondan oluyo o ağrılar bi kaç güne geçer benimki öyle olmuştu
Baobap Deletedmom_5 o kadar detay hatırlamıyorum ama adet olurken yaşadığım türde ağrı ve sancılardı. Kanamanız lekelenmeniz falan yoksa bence hiç endişelenmeyin.
Deletedmom_5 busraaap sabahları çok hafif hissediyorum şuan için çok fazla yaşamıyorum. Zaten en korktuğum şey mide bulantısı😂
Deletedmom59 Deletedmom_5 bence doktora bir danışın bende de sağ tarafta çok fena ağrım vardı şuanda düşük riskim var sürekli yatıyorum
Deletedmom_5 Deletedmom59 zaten progestan kullanıyorum pcos hastasıyım bende normal hamilelere göre daha riskli olduğu için korkuyorum. İnşallah bebeklerimizi sağlıkla alırız kucağımıza🤲🏻
Tugceasel_ Deletedmom_5 Öncelikle bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🌸🤲🏻 22+2 olduk bizde ilk üç ay şiddetli adet olur gibi ağırlarım olması normaldir çünkü bebek yerleşmeye çalışıyor ve vücudun artık başka bir düzene ayak uydurmaya çalıştığı için ağrıların krampların olacaktır birde son üç ay ağrıların olucak onda bel çevresi genişlediği bebek artık daha da büyüdüğü için oluyor şuan benimde bel ağrılarım var örneğin uzanınca daha rahatlıyorum 🌸