8 haftalıkken öğrendik biz bebeğimizi ve böyle bir durumla karşılaştık daha önce adet düzensizliğim çok olurdu ultrasyona girdiğimde hiç bir rahatsızlığımın olmadığını söylerdi doktorlar şimdi de gebeliğimde böyle şeyle karşılaşınca canım çok sıkılıyor doktorumda gebe kalman bile bir mucize bu durumu da takip edeceğiz diyor ama çok korkuyorum 😔😔😔😔