Busra34ybg Eminecetinkaya 9 ay kusanlar var canım malesef hiç kusmam olmadı ama ara ara bulantılarım devam ediyor benimde 20. Haftadayım
DenizGzm Eminecetinkaya ben hiç kusmadım asla midem bile bulanmadı ama şimdi ne görsem öğ öğğğ diye geziniyorum ortada 34+1
Seyma2861 Eminecetinkaya bacım benimde 20+5 . Hala haldır şaldır kusuyorum. Bende doğurana kadar devam edecek gibi düşünüyorum saldım artık😁 seni çok iyi anlıyorum Allah sabır versin 💐
Gizemky Bende öyleyim beş ay hep kustum durmuştu yeniden başladı 🤦🏻♀️ Bazı kadınlar mide bulantısı ne bilmiyorlar bile ben doğurana kadar kusacağım bu gidişle
NeseMf İlk gebeliğimde neredeyse doğum anına kadar kustum. Şu an ikinci bebeği bekliyoruz 15. haftada kesildi çok şükür ama akşamları midemde ağırlık olabiliyor bebek baskı yaptığı için. Kusmanın en güzel yanı benim için fazla kilo almamak oldu☺️
Cemre15 Eminecetinkaya cnm benim annem de 9 ay hep küstü bende 7. Ayda kusma durdu ins seninkide durur