Merhaba arkadaşlar, iki hafta önce karın agrisi ile gittigim hastanede apar topar apandisit ameliyatı oldum bebeğim 10 haftalikti. Çok şükür bebeğim de bende çok iyiz. Size tavsiyem karin ağrısı(hatta sanci) şikayetiniz olursa mutlaka hastaneye gidin ihmal etmeyin. Ben başta hamilelikten sandım ama baktım ki dayanılacak gibi değil gittim hastaneye iyi ki de gitmişim ihmal etmemek lazimmis bunu anladım. 🙏🏻🌸