zynpyns insallahh, tasinma oncesi karantina vs biz de dusunuyorduk ama ben esime hep diyordum esyalar eve girsin Yatak odam oturma odam kurulsun sonrasi onemli degil. Onemli olan bebek diye. Ama cok sukur esim annem ve ben yavas yavas hallettik her seyi. Varsin bir seyler eksik olsun hic takilmayin caninizi sikmayin. O kargasa aninda dogum olsa bile bi sekilde olurdu isler. basa ne gelirse sabirla kabul edip ona gore hareket etmek gerekiyor