dugmeninannesiii Kızlar benimde eşiminde sgk sı yok şuanda devlet hastanesine gitsem gebelikten dolayı ücretsiz muayene olup tahlil yaptırabilir miyim ?
Fatmamuduk dugmeninannesiii Sigortan olmasa bile analık hakkından dolayı herşeyden yararlanırsın yine 🌹
gmzmyr dugmeninannesiii analık hakkından dolayı herşeyden yararlanabiliyorsunuz bizzat kendim öyleydim :)