Minikoocum 8 çıkan 10 çıkan hatta 16 çıkan gebelerim oldu dedi iki doktorum da. Hepsi sağlıklı doğum yapmış Bebişlerinde hiç bi sıkıntısı olmamış. Bende başlarda çok korktum zeka geriliği vs diye ama asla korkulacak bişey yokmuş. Hatta sana YouTube da Kağan Kocatepe diye bi doktor var onu dinlemeni öneririm. İçin rahat etsin. Dediğim doktorun bütün herşeyle ilgili videoları var hiç korkma aç dinle bak onu ne diyor canım