Bende bazen aynı şeyi hissediyorum sarsılıyo sanki karnım resmen çok hareketli olduğu için öyle hissettiğimi düşünüyorum. Her gün 10 dakika kadar da hıçkırıklarını hissediyorum bebek anne karnında amniyon sıvısını yuttuğu için hıçkırır bu da gelişimi için çok önemliymiş ve doğduktan sonra emme yutma refleksi de bu sayede oluşurmuş :)