Esrae2 kızımın adını zeynep koydum. çekinmesem 2.cinin adını da koyarım. benim için saatler zeynebi zeynep geçiyor 😂 mevsimlerden zeynepteyiz.. “durma hadi zeynep’e bakalım” şiiri en sevdiğim şiir 🤪 kısaca kalbim zeynep zeynep diye atıyor 💕 şaka bi yana asla eskimeyecek bir isim. ama içinize sinmediyse mutlaka başka bir isim düşünün. annenin gönlüne yatması şart. benimki yattı kalmıyor o gönülden 😂🥰