Sevgiglc Kızlar faktör 5 genim heterozigot pai 4g/4g kadın doğum oksopar 4000 ve coraspirn verdi daha önceden hematolog clexane 6000 demişti ikisi farklı söylediği için şüphe düştü şimdi içime pıhtılaşma olanlar siz ne kdar doz kullanıyorsunuz?
halitefe Sevgiglc canım faktör 5 ciddi anlamda tehlikeli bir gen bence 4000 lik doz yeterli değil ben daha basit genlerle 6000 lik iğne kullanıyorum muhtemelen doktorun kilona göre 4000 lik versi ama kiloya göre verilmesi yanlış sonuçlara sebep oluyor faktör 10 testi yapılıp ona göre ayarlanan dozun birde riskli gebelik uzmanına yani bir perinatoloğa gitmeni öneirirm eminim dozunu direk artıracaktır
Zahire38 Sevgiglc canım banada ilk 6000 dediler ama 4000 kullanıyorum elhamdülillah çok şükür bi sıkıntımız yok inşallah hayırlısıyla kucağına alirsin
Sevgiglc halitefe evet canım benimde içimde şüphe oluştu işte riske atmak istemiyorum senin hangi genlerde sıkıntı?
halitefe Zahire38 sizdeki genler daha sıkıntısız olduğu içindir arkadaşta faktör 5 geni çok dikkat edilmesi gereken bir gen hayat boyu kan sulandırıcı kullanmak zorunda kalanlar var bu genle
halitefe Sevgiglc benim paı geni homozigot mthfr gemide heterezigot kiloma görede 4000 lik olması gerekiyordu ama benim doktorum perinatolog dediki olmaz 6000 Lille başlayalım 1 hafta sonrada faktör 10 testi yaptı iğne yeterli mi fazla mı diye test sonucu çıktı sana 6000 lik tam dedi o testte çok önemli yani doz yeterli gelmeyip yeniden kayıp yaşayanlar var çünkü