HicranKzn Tabi herkese göre farklı . Rahat olsa 29haftalık hamile iken msj atmıştım gece 11’de ağırlarım var hocam diye,, dayanamacağın ağrı ise geleyim nst alayım diyen doktor hiç de rahat bi doktor olamaz😂 son derece ilgili hastası ile. Hangi doktor geleyim der ki bi ağrı için? Sabah gel bakalım der. Fuat beyde iyiymiş bende duydum 👍🏻