Ben şu an 37 haftalık hamileyim bana hep 3 4 hafta önce baş çevresi dediler 36. Haftada kontrole gittim 2 haftaya düşmüştü dün gittim kontrolüm vardı 1 buçuk hafta önde sadece vücut tam oturmaya başlamış dedi doktorum. Genelde bu tarz olabiliyormuş baş önce geliştiği için doğuma kadar vücut dengesine geliyormuş o yüzden içiniz rahat olsun ayrı aytı üç doktora gittim bu yüzden